Má spánek vliv na pevnou erekci?

Spánek je, stejně jako jídlo, základní lidskou potřebou. Dvacáté první století nás však tlačí ke stále lepším výkonům, a to na úkor našeho zdraví. Neustálý stres ovlivňuje jak kvalitu spánku, tak i jeho celkovou délku.

Věděli jste, že probdělá noc se nepostará pouze o únavu, ale také dokáže negativně ovlivnit a oslabit celý váš organismus? Přiblížíme vám, v jakém rozsahu má únava vliv na erekci a zároveň poradíme jednoduchých 5 tipů, které podpoří erekci a únavu sníží na minimum.

Životní styl a problémy s erekcí

Pevnost a kvalita erekce je ovlivněna mnoha faktory, které ji mohou ovlivnit. Nekvalitní životní styl se výrazně podepisuje na vašem celkovém zdraví a může také způsobit problémy s erekcí.

Vítěz testů roku 2018, 2019 a 2020 na zlepšení erekce   

Únava organismu a obezita razantně snižuje výkon v posteli. Nadváha vyčerpává tělo a může přispět ke snížení kvality erekce. Bohužel, v takovém případě si muži často myslí, že trpí vážnou erektilní dysfunkcí, a přitom by stačilo začít více spát, lépe se stravovat, nebo sportovat.

Spánek a erekce: jak spolu souvisí?

Proč je vlastně spánek tak důležitý? Během noci tělo odpočívá a relaxuje. Tedy alespoň na venek. Uvnitř těla však probíhají důležité procesy, které jsou důležité pro zdravé fungování organismu během dne.

Pokud si dopřáváte pravidelně spánek méně než 6 hodin, ochuzujete se o blahodárný relax, který je velmi důležitý i pro váš sexuální život a erekci. Pokud tělo není dobře odpočinuté, mohou se dostavit problémy s erekcí a nejen s nimi.

Není erekce, to co bývala a chcete změnit? Potom se podívejte na náš online srovnávač s produkty a metodami na zlepšení erekce. Rozhodně doporučujeme se podívat na recenze o Proerecta, Erexanu či Zerexu.

5 tipů na kvalitní spánek, které podpoří erekci a únavě nedají šanci

Věděli jste, že nedostatečný spánek navíc ovlivňuje také vaši hmotnost, nebo vaši náladu? Čím dál více studií zaměřených na nedostatečný spánek a jeho vliv na organismus člověka potvrzují, že špatná nálada z probdělé noci je pouze špičkou ledovce.

Věděli jste, že existuje i mužská antikoncepce? Vasektomie je velmi účinná, a navíc neovlivní vaši erekci.

Unavené tělo vám není schopno sloužit tak jak má a vaše erekce může kvůli tomu zeslábnout. Dostatečný spánek a erekce má velmi úzkou vazbu. Proto si ho dopřejte minimálně 7 hodin a více. Nedaří se vám usnout? Máme pro vás 5 tipů, jak se skvěle vyspat.

1. Vaši ložnici přizpůsobte ke spánku

Přizpůsobte si ložnici k tomu, aby se vám lépe usínalo. Nepotřebujete žádné drahé reproduktory se šuměním moře. Bohatě stačí, když dodržíte pár základů. Prvním z nich je stálá teplota, která musí být nižší než klasická pokojová.

Dalším bodem je světlo. Vaše ložnice musí být co nejtemnější, aby spánek nic nerušilo. Posledním základním krokem je čerstvý vzduch. Nezapomeňte si před usnutím pořádně vyvětrat.

2. Omezte modré záření a hluk

Scrollování na sociálních sítích, nebo sledování filmu na počítači není něco, čemu by se měl člověk věnovat před usnutím. Pokud máte problém, že mobil musíte neustále kontrolovat, zaneste ho do sousedního pokoje alespoň hodinu před usnutím. Vhodné je na něm zapnout režim letadlo, abyste se doslova odřízli od virtuálního světa a žádný hluk zvonění vás nerušil.

3. Začněte sportovat

Práce v kanceláři, nebo z domu přináší mnohé úskalí. Jedním z nich je, že se razantně omezí váš rozsah pohybu. Neustálá práce na počítači je pak spíše psychicky vyčerpávající než fyzicky. Jenže vy také potřebujete takzvaně upustit páru.

Řešením je najít si nějaký sport, který vaše tělo protáhne a zaplaví ho endorfiny. Pokud máte zdravotní potíže, tak i každodenní procházka je skvělou náhradou za klasický sport.

Jste bez chuti a nic vás nebaví? Možná procházíte krizí středního věku. Neberte ji na lehkou váhu, protože může zavinit i rozvod.

4. Vytvořte si spánkový režim

Spát přes týden pár hodin a o víkendu vše dospat. To je plánem většiny pracujících lidí. Někdo pracuje od časných ranních hodin a někdo pro změnu dlouho do noci. Spánkový deficit si pak ale všichni vynahrazují o víkendu. A to je špatně.

Zkuste si nastavit spánkový režim, který budete dodržovat. Tedy vstávat i jít spát ve stejnou dobu, a to každý den (včetně víkendu). Tělo si na něj zvykne a díky tomu bude lépe využívat svého potenciálu regenerace přes noc.

5. Zkuste přírodní doplňky stravy

Klasické prášky na nespavost, které vám může předepsat váš lékař, často obsahují návykové látky. A navíc mívají mnoho vedlejších účinků. Pokud byste rádi sáhli po nějaké pilulce, doporučujeme přírodní doplňky stravy jako je Dreamly nebo Calmin.

Ty jsou plné léčivých bylinek a vitamínů, které podporují hladké usnutí a příjemný spánek. Kupujte však jen ty kvalitní a od prověřených e-shopů.

Kvalitní doplňky stravy, které zatočí se špatným spánkem

Síla přírody má neocenitelnou hodnotu. Jedna malá bylinka umí naprosté zázraky. Vhodně sestavené přírodní doplňky stravy dokážou podpořit váš spánek a erekce také nezůstane pozadu.

Protože jen odpočinuté tělo dokáže fungovat na 100 %. Pilulky je vhodné kombinovat s dalšími tipy pro kvalitní spánek, aby byl jejich efekt co nejúčinnější. Nevíte, jaké doplňky stravy si pořídit? Máme pro vás tip na dva produkty pro lepší spánek.

Dreamly - Přírodní doplněk stravy na podporu spánkuPřírodní doplněk stravy, který obsahuje vitamíny a výtažky z bylinek. Pečlivě vybraná kombinace podpůrných látek pomáhá lépe uvolnit se a prožít hluboký spánek.

Uklidňující meduňka a kozlík lékařský přispívá k celkové relaxaci těla a napomáhá zklidnění mysli. Díky tomu se vám bude lépe usínat a ráno dobře vstávat. Výhodou je, že Dreamly nezpůsobuje závislost a je k sehnání bez lékařského předpisu.

Calmin- Přírodní doplněk stravy na podporu spánkuKomplexní složení kapslí Calmin podporuje bezproblémové usínání a přispívá ke zlepšení kvality spánku. Unikátní spojení výtažků z bylin jako je kozlík, nebo mučenka, a přidaných vitamínů, působí pozitivně na organismus při zátěži a stresu.

Pomáhá organismu, aby se uvolnil a prožil relaxační spánek. Calmin je díky svému přírodnímu složení nenávykový, a proto ho můžete užívat i dlouhodobě. Koupit si ho můžete v lékárně, nebo diskrétně v autorizovaném e-shopu.

Rádi byste si užili dlouhý a vášnivý sex? Prozradíme vám 7 tipů, jak oddálit předčasnou ejakulaci a vychutnat si tak postelové hrátky celou noc.

Podpora erekce a únava: co vás nejvíce zajímá?

1. Jak poznám, že problémy s erekcí jsou vážné?

Je nutné si uvědomit, že v průměru každý muž má minimálně jednou za život problémy s erekcí. Podle studií víme, že rozhodně má únava vliv na erekci. Ale erekci mohou ovlivnit i další skutečnosti jako je špatný životní styl, nebo nadváha. Klíčová je délka trvání problému. Pokud vás trápí nekvalitní erekce více týdnů, zavolejte vašemu lékaři a objednejte se na vyšetření. Čím dřív problém budete řešit, tím máte větší šanci na efektivní vyléčení.

2. Mají vliv na spánek a erekci přírodní doplňky stravy, nebo je to pouze placebo?

Přírodní doplňky stravy jako je Dreamly, nebo Calmin prošly laboratorními testy. Obsahují pouze přírodní látky, které podporují správné fungování organismu. Pokud si nejste jistí, zda jsou tyto výrobky pro vás, určitě doporučujeme přečíst si recenze uživatelů u jednotlivých doplňků stravy. Produkty kupujte pouze v autorizovaných e-shopech, nebo v lékárně. Jen tak máte jistotu té nejvyšší kvality.

3. Opravdu má únava vliv na erekci?

Musíte si uvědomit, že váš organismus potřebuje velkou dávku energie na to, aby mohl fungovat. Únava a nedostatečný spánek způsobí snížení energetické zásoby. Protože je tělo chytré, obrazně vypne nepotřebné funkce a vloží potřebnou sílu pouze do těch činností, které jsou životně důležité. Jedná se například o dýchání, chod srdce, nebo zpracování potravy. Erekce a vaše libido je tak odsunuto na další kolej.

Kvalitní spánek je alfou a omegou vašeho zdraví

Spánku a jeho kvalitě se začíná čím dál více věnovat pozornost. Je víc než jasné, že probdělá noc a nekvalitní spánek negativně ovlivňuje celkový chod organismu.

Pokud chcete být zdravý a užívat si dlouhý sexuální život, dopřejte si minimálně 7 hodinový pravidelný spánek a dodržujte spánkovou hygienu. Budete mile překvapeni, jak moc může dostatečný spánek pozitivně ovlivnit váš život.

Život muže není jednoduchý a s přibývajícím věkem se problémy hromadí. Je vám přes 40 let? Poradíme vám 11 moudrostí, které doporučujeme vyzkoušet.

TIP na zlepšení erekce

E-book: Metody na zlepšení erekce

TOP produkt na zlepšení erekce - Proerecta